Pārdošanas noteikumi
1. Uzņēmums
Vietni www.temptech.lv nodrošina Temptech Baltics SIA, organizācijas numurs 40203332997. Vietnē esošā informācija un attēli pieder uzņēmumam vai partnerim,
un tos nevar kopēt bez atļaujas.
2. Cenas
Visas cenas redzamas vientnē. Tās ietver Latvijas PVN. Iepirkumu grozā ir redzama kopējā cena, ieskaitot visus nodokļus, piemēram, PVN un piegādi.
3.1 Maksājums
Maksājums tiek veikts par izvēlēto maksājumu izrakstīšanas laikā. Maksājuma veidu nodrošina DECTA kopā ar partneriem.
3.2 Kartes maksājums
Kartes maksājumus pieņem Visa, MasterCard un Maestro.
3.3 VIP
Maksājums ar VIP, izmantojot mobilo numuru, un mobilās bankas ID pārbaude.
3.3.1 Rēķins un daļēja apmaksa
Sadarbībā ar Luminor mēs piedāvājam drošu un vienkāršu kredītu un daļēju apmaksas risinājumu. Pakalpojums piedāvā vienreizēju kredītu kā samaksu par pirkumiem.
Vienreizējs kredīts nozīmē, ka kredīts ir saistīts ar individuālu pirkumu un jums kā patērētājam vairs nav nesamaksātu kredītsaistību ar Luminor banku.
Plašāku informāciju un maksājumu risinājuma vispārīgos kredīta noteikumus var atrast vietnē ——
Izvēloties rēķinu, maksājuma termiņš ir 14 dienas. Rēķins tiek nosūtīts uz jūsu norādīto e-pasta adresi vai uz jūsu reģistrēto adresi, atkarībā no izvēlētās metodes
pirkuma laikā. Izvēloties rēķinu, varat izvēlēties nekavējoties samaksāt visu summu vai arī pieteikties vietnē ——— un pieteikties daļējam maksājuma līgumam.
Lai varētu izmantot pakalpojumu, pirkuma veikšanas laikā jābūt pastāvīgai un oficiālai Norvēģijas dzīvesvietas adresei un jābūt vismaz 18 gadus vecam.
Maksājuma veids ir pieejams tikai privātpersonām, un tiek pieņemts, ka esat rūpējies par savām finansiālajām saistībām un jums ir laba maksājumu vēsture.
Saistībā ar pirkumu tiek veikta kredīta pārbaude. Kredīta novērtējumu veic Collector Bank Payment Services AS, un informācija netiks saglabāta tiešsaistes veikalā,
kurā tiek veikts pirkums. Jūsu personiskā informācija tiks izmantota tikai, lai izlemtu, vai piešķirt kredītu. Kavējuma vai nemaksāšanas gadījumā tiks pievienota
atgādinājuma maksa un nokavējuma procenti, kā arī visas iekasēšanas izmaksas.
3.3.2 Jautājumi, kas saistīti ar jūsu rēķinu vai daļēju apmaksu
Collector Bank klientu apkalpošanas dienests palīdz jums uzdot jautājumus par rēķinu vai daļēju apmaksu. Sazinieties ar Collector Bank klientu apkalpošanas dienestu
pa e-pastu bill@collectorpayments.no vai pa tālruni 21 89 63 20. Skatiet arī bieži uzdotos jautājumus vietnē bill.collectorpayments.no
3.3.3. Rēķina un daļēju pirkumu atmaksa
Ja esat samaksājis rēķinu vai daļēju samaksu, bet vēlāk nožēlojat pirkumu, jums ir debitoru parāds no Collector Bank. Collector Bank atmaksās jūsu samaksāto
summu pēc tam, kad būsim saņēmuši informāciju no izplatītāja par apstiprinātu atgriešanu. Naudas atmaksa tiks veikta uz jūsu kontu, un tāpēc mums ir jāinformē
mūsu bankas konta numurs un rēķina informācija.
Sazinieties ar Collector Bank klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu bill@collectorpayments.no vai pa tālruni 21 89 63 20.
3.3.4 Cena
Rēķinam var tikt pievienota rēķina maksa ar 14 dienu termiņu. Par daļēju samaksu tiks iekasēta mēneša maksa NOK 39 un procentu likme 21%. Parasti daļēja
samaksa tiek piedāvāta 3, 6, 12 vai 24 mēnešos, kas norādīti atbilstoši pirkuma cenai.
4. Piegāde
Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi Norvēģijā visām tiešsaistes veikala precēm.
4.1 Piegādes metodes
Mēs piegādājam preces ar Postnord. Postnord sazināsies ar jums, lai sīkāk vienotos par piegādi. Preces, kuru svars pārsniedz 25 kg, tiek piegādātas līdz
durvīm.. Preces, kuru svars nepārsniedz 25 kg, tiek piegādātas tuvākajā Postnord savākšanas punktā.
4.2 Piegādes
Pasūtījumi parasti tiek nosūtīti 1-3 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Dažas preces tiek izgatavotas pēc pasūtījuma, un to piegādes laiks būs nedaudz ilgāks.
4.3 Bojātas preces un sūdzības tiesības
Saņemot pasūtījumu, ir svarīgi pārbaudīt, vai precē nav bojājumu vai defektu. Ja prece ir bojāta, sazinieties ar mums pa e-pastu: post@temptech.no
vai pa tālruni 333 67 000, lai saņemtu papildu norādījumus. Jums ir divu un piecu gadu sūdzības tiesības saskaņā ar Norvēģijas tiesību aktiem atkarībā no iegādāto
produktu veida.
5. Garantija un sūdzība, pērkot uzņēmumu
Pārdodot nozarē, var vienoties par īsākiem sūdzību noteikumiem, nekā noteikts Pirkuma līgumā.. Ja rakstiski nav panākta cita vienošanās, produkti tiek pārdoti
ar 12 mēnešu sūdzību periodu.
6. Atteikuma tiesības
Ja vien līgums nav atbrīvots no atteikuma tiesībām, pircējs var atcelt preces pirkumu saskaņā ar atteikuma tiesību aktu.
Pircējam jāpaziņo pārdevējam par atteikuma tiesību izmantošanu 14 dienu laikā no termiņa sākuma. Termiņš ietver visas kalendārās dienas. Ja termiņš beidzas
sestdienā, svētku dienā vai svētdien, termiņš tiek pagarināts līdz tuvākajai darba dienai.
Atcelšanas termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja paziņojums tiek nosūtīts pirms termiņa beigām. Pircējam ir pienākums pierādīt, ka atteikuma tiesības ir izmantotas,
un tāpēc paziņojums jāsniedz rakstiski (atteikuma tiesību veidlapa, e-pasts vai vēstule).
Ja jūs izmantojat savas tiesības anulēt, mēs atmaksāsim visu preču summu, cik drīz vien iespējams, vai 30 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Kad preces tiek
atgrieztas, jums ir jāmaksā atgriešanas izmaksas. Mēs atlīdzinām tā dēvēto rezerves preču atgriešanas izmaksas.
7. Privātums, drošība un personiskā informācija
Lai veiktu pasūtījumu, jūs piekrītat, ka Temptech glabā un izmanto jūsu informāciju. Mēs to darām, lai izpildītu savas saistības pret jums. Mēs arī dokumentējam
visu saziņu, kas mums ir ar jums, izmantojot e-pastu, lai piedāvātu pakalpojumu, kuru jūs no mums sagaidāt. Mēs neizpaudīsim jūsu personisko informāciju
trešajām personām. Saskaņā ar Privātuma likumu reizi gadā jums ir tiesības būt daļai no informācijas, kuru esam par jums saglabājuši. Mēs paturam tiesības
izmantot e-pastu mārketinga un jaunumu sūtīšanai.
8. Sazināšanās un atbalsts
Jūs varat sazināties ar mums pa pastu@temptech.no vai tālruni 333 67 000.
9. Sīkdatnes
Sīkdatne ir teksta fails, kas tiek nosūtīts no vietnes uz datoru, kur tas tiek glabāts vai nu atmiņā (sesijas sīkfaili), vai kā teksta fails (teksta sīkdatnes). Sīkdatnes
tiek izmantotas, lai saglabātu šādus pieteikumvārdus vai iepirkumu grozus, pārlūkojot dažādas vietnes. Ja jūsu pārlūkprogramma ir iestatīta nepieņemt sīkdatnes,
jūs nevarēsiet veikt pasūtījumus mūsu vietnē. To var viegli mainīt pārlūkprogrammas iestatījumos. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neizmantojam sīkfailus,
ai saglabātu personisku informāciju par jums.
10.1. Nepārvarama vara
Nepārvarama vara, piemēram, karš, plašs darba strīds, blokāde, ugunsgrēks, vides katastrofa, nopietna infekcija vai citādā mērā partijas kontrole un kas neļauj
pusēm pildīt savas saistības un atbrīvot pusi no tās. Šāds izņēmums ir spēkā ar nosacījumu, ka operāciju nevar veikt šādos apstākļos. Otra puse nekavējoties
jāinformē par apstākļiem, šī noteikuma izmantošanu.
10.2. Līguma maiņa
Pēc tam, kad klients ir veicis pirkumu, pārdevējam nav tiesību mainīt attiecīgā pirkuma noteikumus, ja vien nav panākta cita vienošanās.
10.3 Sūdzības
Ja klientam ir sūdzības, varat sazināties ar mums pa pastu@temptech.no vai pa tālruni 333 67 000.
10.4 Strīdi un likumi
Norvēģijas likumi attiecas uz visiem pirkumiem, kas veikti saskaņā ar šiem noteikumiem. Strīdus par pirkumiem saskaņā ar šiem noteikumiem izskata vienīgi
Norvēģijas tiesa. /
11. EE atkritumu atgriešana
Elektrisko un elektronisko atkritumu (EE atkritumi) sastāvā var būt vielas un komponenti, kas var būt kaitīgi videi. EE atkritumos bieži ir arī metāls, kuru arī ir
svarīgi pārstrādāt.
Tāpēc ir svarīgi, lai visi izmesti elektriskie un elektroniskie atkritumi tiktu nodoti pareizajiem saņēmējiem, lai vides toksīni tiktu apstrādāti pareizi un pārējais
produkts tiktu pārstrādāts.
Izbrāķētos EE atkritumus privātie patērētāji var bez maksas nodot visiem elektrisko un elektronisko izstrādājumu mazumtirgotājiem, kas pārdod viena veida
produktus, vai pašvaldību pārstrādes stacijām.
|